Pidzh draagt bij aan SDG marktonderzoek

Pidzh draagt bij aan SDG marktonderzoek

Met de vraag hoe MKB Nederland naar de Sustainable Development Goals (SDG) kijkt, is Pidzh in samenwerking met PIM Totaal, Aquanoom en Brainslab op onderzoek uitgegaan. De onderzoeksopzet was als volgt: deskresearch, een kwalitatief deel waarin we respondenten hebben geïnterviewd en een kwantitatief deel waar we ruim 600 bedrijven en 50 gemeentes hebben benaderd.Uit het onderzoek kwamen een aantal verassende inzichten. 


Highlights

+ MKB doet nog weinig tot niets met de SDG’s

+ Gemeentes erkennen de SDG’s maar weten vaak niet “hoe” zij hiermee aan de slag moeten. 

+ Er is geen eenduidige taal/methodiek bij corporaties

Lees hier het diepte interview met René Teuwen, partner bij Brainslab. https://magazines.infinance.nl/einfinance-januari-2022/ondernemersvragen

Geen reactie's

Geef een reactie